Pitäisi alkaa miettimään, että mitä sitä oikein seuraavaksi leikkisi.  Toissa päivänä kuulin, ettei ketään sijaisista työpaikallani vakinaisteta, eli sopimukseni loppuu muutaman päivän päästä. Pitäisi siis löytää uusi työpaikka, miettiä miten suoritan opinnot loppuun ja mitä muuten tekisin elämälleni.

Pelkään romahtavani liiallisen mietinnän alle. Liikaa ajatuksia päässä, liikaa päätöksiä tehtävänä. Tiedän, että asioilla on tapana järjestyä, mutta kun minkäs sille voi, ettei mieli malta odottaa sitä. Sitä kaunista päivää, kun asiat järjestyy. Sitä kaunista päivää, kun tapahtuu paljon kivoja asioita. Silloin kun on kaunis päivä tuohikuussa, jos ei sada vettä. 

Monta kertaa olen avannut vuodatuksen ja aloittanut kirjoittamaan tänne. Aina olen kuitenkin pyyhkinyt tekstin pois.  Olen tukossa. Ei ajatus kulje, vaikka ties mitä on tässä kesän aikana sattunut ja tapahtunut. .. ja ajatukset harhailleet harhapoluilla ja ties missä. Mutta minä olen täällä kuitenkin, en ole kadonnut mihinkään. Minä olen, elän ja hengitän.

Ehkä minä tässä tulevan syksyn pimeinä iltoina otan itseäni niskasta kiinni ja kirjoittelen useammin ajatuksia tänne. Nyt minä kuitenkin otan suunnaksi sängyn, jos sitä jaksaisi huomenna vielä ennen iltavuoroa tehdäkin jotain (hah, sen päivän kun näkisi joskus)

Harhapolku